icon
icon
icon
Województwo:
Powiat:
Miasto:
Ubezpieczenie:
Towarzystwo:
ARCHIWUM:

Ergo Hestia promuje młodych kierowców: marka You Can Drive rusza z kampanią „Za młodzi się wściekli”

Młodzi kierowcy nie musza być karani wyższą składką za wiek. Wystarczy skonstruować specjalną ofertę ubezpieczeniową dla tych, którzy jeżdżą odpowiedzialnie. Tak właśnie zrobiła Ergo Hestia, drugi co do wielkości ubezpieczyciel majątkowy w Polsce, której marka You Can Drive, we wtorek ruszyła z kampanią „Za młodzi się wściekli”.

You Can Drive to pierwsza i jedyna na rynku oferta produktów ubezpieczeniowych stworzonych specjalnie dla ludzi młodych. „Za You Can Drive stoi jakość obsługi Ergo Hestii oraz konkurencyjne ceny właśnie dla młodych klientów. Wierzymy, że młodzi ludzie nie powinni być karani tylko za to, że dopiero zaczynają samodzielnie się ubezpieczać” – mówi Mario Zamarripa Gonzalez, dyrektor Biura Sprzedaży Direct w Ergo Hestii. „Dokładnie przeanalizowaliśmy segment kierowców poniżej 30-tego roku życia i okazało się, że często są oni niedoceniani przez firmy ubezpieczeniowe. Młodym ludziom przypisuje się brawurę i nieostrożność, tymczasem my wychodzimy z założenia, że wiek nie musi automatycznie oznaczać skłonności do powodowania wypadków” – podsumowuje Zamarripa Gonzalez.

Jak to możliwe, że młodzi nie musza płacić więcej? Eksperci Ergo Hestii przeanalizowali zachowania młodych kierowców, którzy kupują ubezpieczenie – i wyłonili z tej grupy tych, którzy jeżdżą odpowiedzialnie. Ta grupa może liczyć na najbardziej korzystne ceny.

 

Czytaj cały artykuł: http://media.ergohestia.pl/pr/223386/ergo-hestia-promuje-mlodych-kierowcow-marka-you-can-drive-rusza-z-kampania-za-mlodzi-sie-wsciekli