PZU z najlepszym wizerunkiem w mediach
PZU po raz trzeci z rzędu zwyciężył w rankingu Top Marka, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz miesięcznik PRESS. Przeprowadzone po raz piąty badanie wyłania marki najczęściej przywoływane i o najlepszym wizerunku w publikacjach prasowych. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tys. tekstów. Na wynik złożyły się punkty za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji. PZU zdystansował konkurencję w kategorii ubezpieczeń zdobywając 99 punktów. Druga w kolejności firma zdobyła 54 punkty.
PZU zdobył zdecydowanie najwięcej punktów za liczbę oraz zasięg publikacji, a także zajął drugie miejsce wśród czołowych marek ubezpieczeniowych pod względem wydźwięku.
Czytaj cały artykuł: http://media.pzu.pl/pr/223943/pzu-z-najlepszym-wizerunkiem-w-mediach