icon
icon
icon
Województwo:
Powiat:
Miasto:
Ubezpieczenie:
Towarzystwo:
ARCHIWUM:

Mobilny marketing w kręgu zainteresowań ubezpieczycieli i bankowców

Branża finansowa i ubezpieczeniowa plasuje się w czołówce sektorów najbardziej zainteresowanych działaniami marketingowymi na urządzeniach przenośnych. Dla 70% z nich głównym powodem inwestowania w mobilne rozwiązania jest możliwość pozyskania klienta – tak wynika z najnowszej odsłony badania Mobile Intel Series.

Trzecia część tego flagowego przedsięwzięcia autorstwa Millennial Media i comScore została dedykowana środowisku ubezpieczycieli oraz szeroko pojętej bankowości. W tym celu przebadano 300 milionów mobilnych użytkowników na całym świecie. Według danych zawartych w Mobile Intel Series 3 ilość reklam tych podmiotów na urządzeniach mobilnych wzrosła rokrocznie o 34%. Sektor ten wypada równie dobrze, jeżeli porówna się zainteresowanie tego rodzaju działaniami w innych branżach. Pomimo że finanse ustępują w tym wypadku wyłącznie firmom z obszaru nowych technologii, to generalnie rzecz biorąc, wydają najwięcej na tego rodzaju działania.

 

Czytaj cały artykuł: http://gu.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=44430:mobilny-marketing-w-krgu-zainteresowa-ubezpieczycieli-i-bankowcow&catid=147:zajawki&Itemid=130