icon
icon
icon
Województwo:
Powiat:
Miasto:
Ubezpieczenie:
Towarzystwo:
ARCHIWUM:

Sąd Najwyższy: Reklamy Link4 deprecjonowały agentów, ale nie wpływały na decyzje klientów

25 maja Sąd Najwyższy orzekł, iż reklamy Link4 z 2008 r. naruszały dobre obyczaje i deprecjonowały pośredników ubezpieczeniowych. Jednocześnie SN oddalił skargę kasacyjną Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych, uznając w ten sposób, że spoty ubezpieczyciela nie wpływały na decyzje klientów odnośnie wyboru oferty ubezpieczeniowej.

 

Czytaj cały artykuł: http://www.gu.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=43403:sd-najwyszy-reklamy-link4-deprecjonoway-agentow-ale-nie-wpyway-na-decyzje-klientow&catid=107:rynek-ubezpiecze&Itemid=106